سرویس خودرو در محل

مقدمه

گمان کنید یک قرار مهم کاری دارید یا نه برای یک مهمانی دوستانه دعوت شده ­اید و در بین راه یکباره خودرو شما دچار مشکل می‌شود و قادر به ادامه دادن مسیر نیستید، دو راه وجود دارد اول اینکه با یک جرثقیل تماس بگیرید تا خودروی شما را به اولین تعمیرگاه برساند که خوب در این حالت قطعا به خاطر زمان طی شده به مقصد خود سر وقت نخواهید رسید، اما راه دوم ارتباط با یکی از مراکز سرویس خودرو در محل می‌باشد که قطعا خودروی شما با سرعت بیشتری تعمیر خواهد شد. بسپر با بزرگترین ناوگان خدمات سرویس خودرو در محل در خدمت شماست. با خواندن این مقاله با انواع سرویس خودرو آشنا شوید.

تعمیر خودرو در محل

عیب یابی خودرو در محل

امروزه تعمیرات خودرو علاوه بر هزینه زیاد نیازمند صرف وقت بسیار نیز می‌باشد و گاهی برای عیب‌یابی خودروهای خارجی ساعتها باید در صف تعمیرگاه‌های تخصصی منتظر بمانیم. و اما اپ‌ها و مراکز عیب‌ یابی خودرو در محل این امکان را فراهم کرده اند تا با حداقل معطلی فرد از عیوب خودرو خود با خبر شود و در صدد رفع آن برخیزد. عیب یابی خودرو در  هر محل به معنی عیب یابی ناقص و بدون تجهیزات نمی‌باشد بلکه مراکز تعمیر و خدمات دهی خودرو در یک محل نماینده خود را با تجهیزات کامل اعزام می‌کنند تا مشکل فرد درخواست دهنده به درستی یافت و برطرف شود و از اتلاف وقت و هزینه‌های اضافه ناشی از بردن خودرو تا تعمیرگاه کاسته شود. علاوه بر این گاها بعضی عیوب به چشم راننده کوچک می‌آیند و بی توجه به آن خودرو را حرکت می‌دهند تا به تعمیرگاه برسانند و این حرکت دادن خودرو باعث افزایش عیوب ماشین و ایجاد خرابی بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر می‌شود.

تعویض و عیب یابی باتری در محل

احتمالا برای شما و یا نزدیکانتان پیش آمده است که به جهت سهل انگاری و روشن گذاشتن چراغ خودرو و‌ یا عیوب اساسی‌تر با روشن نشدن خودرو و یا نیامدن برق پشت آمپر خودرو مواجهد شده باشید. در گذشته و به روش سنتی خودرو را سرازیری قرار می‌دادند و با نیروی انسانی خودرو را به حرکت در می‌آوردند تا روشن شود و باطری شارژ شود و یا از باطری خودرو دیگری برای استارت اولیه کمک می‌گرفتند اما این اتفاق قطعا برای همیشه پاسخگو نبود تاریکی شب، نبود فردی برای کمک ، شارژ نشدن باتری و مشکلات عدیده دیگر امکان داشت شما را به دردسر بزرگی دچار کند و مجبور شوید ساعت‌ها منتظر کمک بمانید. اما امروزه مراکز خدمات و تعمیر خودرو در محل با اولین تماس شما و یا ثبت در اپلیکیشن‌های موجود به کمک شما می‌آیند و عیب باتری را به شکل اساسی برطرف می‌کنند. از این رو شاید بهتر است بگوییم به همراه داشتن اطلاعات یکی از مراکز خدمات خودرو در محل از واجبات رانندگی می‌باشد. برای استفاده از خدمات سرویس در محل بسپرشاپ کافی است اپ بسپر را در گوشی خود نصب داشته باشید.

حضور تعمیرکار در محل

تعمیر خودرو یک امر تخصصی است و به تبع آن باید به فرد متخصص سپرده شود مثلا بسیاری از افراد نمی‌دانند که در صورت جوش آوردن خودرو باید چه اقدامی انجام دهند و امکان دارد با یک حرکت اشتباه و باز کردن بی موقع درب رادیاتور خودرو باعث به وجود آمدن سوختگی شدید برای خود و دیگران شوند  گاهی اوقات فرد از کوچک ترین تعمییرات هم عاجز می‌شود. به عنوان مثال: پیچ‌های چرخ خودرو در کارخانه توسط دستگاه بسته می‌شود و آچار چرخ‌های معمولی قادر به باز کردن پیچ‌ها نیستن و شما بعد از یک پنچری ساده نیز به یک تعمیرکار احتیاج پیدا می‌کنید تا با تجهیزات به خصوص خود به کمک شما بیاید

ارائه خدمات مربوط به خودرو در محل

تعویض روغن خودرو در محل

عدم تعویض روغن خودرو می‌تواند اثرات مخربی مثل خوردگی و ساییدگی قطعات داخلی موتور را به همراه داشته باشد. از این رو تعویض آن حائز اهمیت است. از طرفی مرغوب نبودن روغن و پایین بودن درصد گرانروی روغن نیز می تواند آسیب زا باشد به این دلایل لازم است از مراکز معتبر و به موقع برای تعویض روغن کمک بگیریم اما شلوغ بودن این مراکز و معطلی‌های ناشی از آن باعث می‌شود افراد تعویض روغن را به تاخیر بیاندازند و متحمل هزینه‌های بیشتری شوند. مراکز ارائه خدمات در محل این امکان را فراهم کردند تا تعویض روغن در محل بدون هیچ گونه معطلی انجام شود.

حضور کارشناس بیمه در محل

در گذشته گرفتن خسارت از شرکت‌های بیمه یکی از سخت‌ترین کارها بعد از تصادف به شمار می‌آمد به نحوی که باید طرفین تصادف در یکی از مراکز بیمه حاضر می‌شدند و پس از بررسی و عکس برداری کارشناس مربوط خسارت به طرفین پرداخت می‌شد و خب این فرایند هزینه جرثقیل و معطلی زیادی برای طرفین تصادف به همراه داشت اما با روی کار امدن مراکز خدمات خودرو در محل با حضور کارشناس سیار بیمه در محل و بررسی‌های لازم پر صورت کامل بودن مدارک طرفین خسارت تعیین و پرداخت خواهد شد.

زیبا سازی خودرو در محل

نصب تجهیزات صوتی و تصویری و یا دودی کردن شیشه خودرو و نصب لامپ‌های ال‌ای‌ای و برچسب‌های تزئینی از اموریست که جوانان علاقه زیادی نسبت به آن دارند اما گاها تمایل دارند که اعضای خانواده نیز نظر خود را در رابطه با زیبایی خودرو بگویند اما قطعا حضور اعضای خانواده در مراکز نصب سیستم صوت و تصویر یا زیبا سازی خودرو امری غیر معقول است. بعضی از مراکز خدمات و تعمیر خودرو در محل این امکان را فراهم کرده‌اند تا هم فرد وقت اضافه صرف نکند و هم بتواند نظر دیگران را هم جویا شود.

۵ مزیت استفاده از اپلیکیشن‌های خدمات و تعمیر خودرو در محل

  1. دقت در آدرس

در هنگام استفاده از اپ ما می‌توانیم آدرس دقیق و لوکیشن دقیق محل قرار گیری خودرو را مشخص کنیم تا در امر رسیدن کارمندان مراکز خدمات خودرو در محل تسهیل ایجاد شود و ما نیز با سرعت بیشتر به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم در قدیم ساعت‌ها باید برای فرد آدرس را شرح می‌دادیم و مدام تماس می‌گرفتیم تا آدرس را پیدا کنند و خوب این تماس‌های مکرر آن هم در زمانی که خودرو دچار مشکل شده‌ و راننده عصبی و ناراحت است کار طاقت فرسایی بود که با وجود اپ‌ها و ثبت لوکیشن و آدرس این مشکل برطرف شده است.

  1. مشخص بودن هزینه

در اپلیکیشن ها تمام هزینه ها یاد داشت شده است و شما می توانید بعد از دیدن هزینه‌های موجود تصمیم به گرفتن خدمات بگیرید. در روش‌های دیگر بعضا هزینه بعد از انجام کار به راننده گفته می‌شود و خب امکان دارد با هزینه‌ای دور از ذهن مواجه شود. تبعا وقتی فرد از قبل بداند که چقدر قرار است هزینه کند تصمیم راحت تری می‌گیرد. امکان دارد که فرد خیال کند برای عوض کردن روغن خودرو باید هزینه گزافی پرداخت کند و از این کار امتناع کند که با دیدن قیمت‌ها متوجه قیمت معقول می‌شود و به خودرو خود آسیب نمی‌رساند.

  1. زمانبندی دقیق

در امکاناتی مثل تعویض روغن که نیازمند سرعت عمل بالای مراکز خدماتی نیست شما می توانید تاریخ آمدن کارمندان این مراکز را مشخص کنید تا زمانی که شما فرصت دارید برای تعمیرات به کمک شما بیایند اما در روش‌های دیگر چیزی تحت عنوان وقت قبلی و رزرو وجود ندارد و بعد از تماس کارمندان مرکز در اولین فرصت به کمک شما می‌آیند و این امر شاید برنامه ریزی‌های شما را برهم بزند.

  1. مشخص کردن نوع خدمات

در اپ‌های موجود سوال‌های مختلفی از شما پرسیده می‌شود مانند مدل خودرو، سال تولید و… که این کمک می کند تا نوع خدمتی که قرار است به شما برسد دقیق تر مشخص شود و تسریع در فرایند کار اتفاق بیوفتد. در روش‌های قدیمی کارمند مراکز با اطلاعات کلی به کمک شما می‌آمد و جزئیات را در محل متوجه می‌شد که شاید این عدم آمادگی از پیش گاهی باعث کند شدن روند تعمیر می‌شد. تجهیزات مراکز خدمت رسانی در محل در محل تجهیزات کاملی است اما بعضا شاید نوع درخواست شما به شدت خاص باشد و ابزار خاص خود را بخواهد در این صورت وقتی فرد مطلع از نوع نیاز شما باشد ابزار مورد نیاز شما را همراه خواهد داشت.

  1. بررسی مراکز مختلف

در عموم اپلیکیشن‌ها محلی وجود دارد تا افراد نظرات خود را راجع به خدمات دهی مرکز یادداشت کنند. شما با مطالعه نظرات می‌توانید بررسی کنید که این مرکز المان‌های مدنظر شما را دارا می‌باشد یا خیر و مرکز مورد تایید خود را انتخاب کنید. و از طرفی می‌توانید نوع خدمات مراکز را نیز بررسی کنید، بعضی از خدمات مانند تهجیزات صوت و تصویر مختص بعضی از مراکز خاص می‌باشند که شما از قبل باید حتما مطلع باشید. در روش قدیمی باید تک به تک با مراکز تماس برقرار می‌کردید و نوع خدمات را می‌پرسید اما با وجود اپ ها می‌توانید به راحتی با نگاهی گذرا متوجه نوع سرویس دهی بشوید.

نتیجه گیری

استفاده از خدمات مراکز تعمیر و خدمات خودرو در محل به غیر راحتی برای راننده اتفاق دیگری به همراه ندارد در گذشته اگر میان جاده در تاریکی شب به یک بطری آب یا یک لیتر بنزین احتیاج پیدا می کردید باید ساعت ها کنار خیابان می‌ایستادید تا شاید خودرویی عبور کند و به داد شما برسد اما امروزه با یک تماس یا یک ثبت اپلیکیشن ساده مانند بسپر به راحتی می توانید از امدادگران درخواست کمک کنید و آن‌ها نیز در اولین فرصت به کمک شما می‌آیند. اما گاها شما نیاز به امداد و تعمیر ندارید فقط می خواهید سرویس خودرو انجام شود، بسپرشاپ به شما پیشنهاد می­دهد در این حالت هم با سرویس خودرو در محل هم می توانید در شرایط امروزی بیماری کرونا در محیط امن تری باشید و هم وقت خود را برای رفت و آمد به مراکز مربوط هدر ندهید.



Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *