سرویس در محل خودروی‌تان را به «بِسپُر» بسپارید

پلتفرم خدمات خودرویی «بِسپُر» یک اپلیکیشن کاربردی است که کاربران می‌توانند از خدمات مختلف بیمه‌ای، درخواست هم‌زمان حمل به تعمیرگاه و دریافت کارشناسی سیار به هنگام تصادف، ردیابی تمامی مراحل پذیرش خودرو در نمایندگی پس از حمل و انجام تعمیرات و ترخیص خودرو بر روی گوشی مالک، درخواست خدمات در محل، درخواست انتقال به نمایندگی‌های مجاز خودروسازان و سایر تعمیرگاه‌ها، مسیریابی و… بهره ببرند.

در این میان، با توجه به مشغله‌ها و مشکلات فراوان زندگی در شهرهای صنعتی و بزرگ که فرصت بسیاری از امور روزمره مانند رسیدگی به موقع به سرویس‌های ادواری خودرو را از رانندگان سلب کرده است و به خصوص در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمت سرویس در محل مشتری را باید یکی از کاراترین  ویژگی‌های این اپلیکیشن دانست.

 

سرویس در محل شامل چه خدماتی است؟

سرویس‌های ادواری خودرو شامل تعویض روغن، فیلترها، لنت ترمز، شمع، تسمه تایم و هرزگردها است. این خدمات در زمان درخواست «سرویس در محل» از سوی متقاضیان در اپلیکیشن بسپر، توسط ناوگان شرکت امدادخودرو ایران در محل مورد نظر مشتری انجام خواهد شد.

با وجود مشغله‌های فراوانی که ممکن است دارنده خودرو را از رسیدگی به موقع به خودروی خود باز دارد، با استفاده از خدمت «سرویس در محل»، افزایش طول عمر خودرو، کاهش خرابی قطعات و همچنین حفظ گارانتی را برای خودروی خود فراهم کنید.

در کنار این موارد، استفاده از خدمات در محل شرکت امدادخودرو ایران می‌تواند دغدغه‌های ناشی از تردد در سطح شهر و قطع زنجیره انتقال موثر باشد.

با اطمینان خدمت دریافت کنید

این شرکت با بکارگیری امدادگران متخصص و کادر فنی دوره دیده و تجهیز ناوگان امدادرسانی با استانداردهای ضروری، این اطمینان را به دارندگان خودرو داده که از خسارات فنی احتمالی حین انجام سرویس دوره‌ای جلوگیری می‌شود.

نکته بعدی، استفاده از قطعات یدکی و مصرفی اصل و همچنین تضمین خدمت ارایه شده به مشتریان است که از دیگر ویژگی‌های خدمت «سرویس در محل» است.

دریافت خدمات از اپلیکیشن «بِسپُر»

برای دریافت خدمات خودرویی فقط کافیست اپلیکیشن بسپر را از فروشگاه تلفن همراه خود دانلود کنید. این اپلیکیشن در هر دو بستر اندروید و ios فراهم آمده است.



Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *